Jeżeli często robisz zakupy, z pewnością wielokrotnie przydarzyło Ci się zapomnieć o nabyciu konkretnych produktów. Przedstawiamy „przypominajkę” z listą rzeczy, o których łatwo jest zapomnieć podczas zakupów, a które są niezbędne do pracy biurowej.

Baterie – niezbędny element sprzętów biurowych

Baterie – choć to drobne elementy, są one niezbędne do tego, by działały inne przedmioty, np. piloty, ale także kalkulatory, drukarki do etykiet i wiele innych sprzętów – dlatego nasze zestawienie rozpoczynamy od tego produktu. W sklepie Ofix.pl możesz zakupić różnorodne rodzaje baterii, począwszy od tych najbardziej popularnych, aż po te rzadziej używane. Kupisz tu baterie w różnych rozmiarach i napięciach, m.in.:

  • baterię litową o napięciu 3V;
  • baterię alkaliczną o napięciu 1,5V;
  • baterię specjalistyczną o napięciu 12V;
  • baterię alkaliczną o napięciu 9V.

Odwiedź nasz sklep internetowy i przejrzyj dokładnie pełną ofertę. Dowiesz się tam również o czasie przechowywania dla każdego konkretnego modelu.

Markery suchościeralne – istotne podczas spotkań

Z pewnością zdarzyło Ci się być na zakupach i zapomnieć kupić odpowiedni marker do pisania na tablicy. Mamy dla Ciebie podpowiedź – takie markery suchościeralne możesz zakupić w większej liczbie w sklepie Ofix.pl. Dzięki temu nie zaskoczy Cię już żadne spotkanie ze współpracownikami czy konferencja, na której chciałbyś coś rozrysować na tablicy, ale zapomniałeś o markerze. Dostępne w sklepie Ofix markery są niezwykle wytrzymałe, dlatego mogą przetrwać bez zatyczki nawet przez dłuższy czas.

Zszywacze biurowe – doskonały sposób na porządek

Zszywacze biurowe są niezbędne do tego, by spiąć różne ważne dokumenty, np. umowę z klientem. Niestety, bardzo często zdarza się, że brakuje nam tego drobnego elementu wyposażenia biurka, gdy jest on najbardziej potrzebny. Rozwiązaniem jest tu zamówienie większej liczby paczuszek ze zszywaczami biurowymi i posiadanie niezbędnych rezerw w swoim prywatnym biurku.

Płyty CD i DVD – łatwość przenoszenia informacji

Płyty CD i DVD to przedmioty, które zawsze warto mieć pod ręką, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy okażą się potrzebne. Są one tańsze od pendrive’ów, dlatego, mimo rozwoju technologicznego, wciąż są chętnie wybierane do przekazywania klientom różnych danych, np. wykonanych zdjęć. Jeżeli więc w Twoim biurze nie korzystacie z nowocześniejszych form udostępniania danych, np. w chmurze, warto mieć do dyspozycji więcej płyt DVD czy CD.

Koperty – potrzebne do wysyłek

Z pewnością zdarzyło Ci się gorączkowo poszukiwać koperty, gdy przygotowywałeś list do wysłania. Łatwo można zapomnieć o zakupie tak istotnego przedmiotu, na szczęście możesz zamówić więcej kopert internetowo, w sklepie Ofix.

Powyższe zestawienie zawiera listę przedmiotów, o których, m.in. ze względu na gabaryty, bardzo łatwo jest zapomnieć podczas zakupów. Co zatem można poprawić, by pamiętać o ich zakupie? Przede wszystkim warto zrobić sobie zapasy tych produktów, gdyż są to przedmioty łatwo zużywalne. Ofix wychodzi naprzeciw klientom potrzebującym większej ilości towaru i pozwala na ich zamawianie na potrzeby biurowe, dlatego warto zapoznać się z jego ofertą.